sälen!

Tema: Ikväll får 107 svenskar halsfluss, Ska du med på efterfest i våran bastu?, ROLAND, Hur 2 pulkor blir 3....

Inget kan spåra lika mkt som sälen.. jag tror jag väljer att inte skriva om det.. bilderna får tala för sig själv :D haha...

Så här kommer ett utplock av alla bilder ifrån båda åren, se och (njut?) haha :

En härlig skiddag



Hemgång, lite slitna ?



Hur två pulkor blir 3



Jag hade fyllon som medresenärer



Chill innan killarna kom



Hahaha va fan?!



Afterski, inga ord behövs.



Killarna glömde sin kamera hos oss en kväll och lämnade därför ett meddelande



Japp, vi ville inte vara sämre... KLOCKRENT!!! :D HAHAHA



Innan HC



Haha innan HC, man kan ju tro att det är efter....



Sjukt slitna innan läggdags, kanske ska säga uppgång eftersom att det bara blev 1 timmes sömn den natten...



Jag älskar bilden! en sliten frukostmorgon :D



Jag och Vicki :D



Baastu :D



När vi åker pulka förstör grannarna lamprna... hahahah



Lite kallt, aaa



Haha en mkt inte omtyckt skylt!



Härlig bild på oss =)



Hahaha kan det bli mer internskämt ? :D



Och Jesper mår bra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0