ont ont ont!!!

Ajj mina fötter.. jag har haft de bruna stövlarna idag vilket innebär klack.. en hel dag med klack = ont! haha.. det dumma var att jag hade med andra skor men jag orkade aldrig byta.. haha, ja vet jag får skylla mig själv... dagen idag har varit sjukt seeg! jag ville bara hem.. som tur var tog Ekman körkort igår (GRATTIS igen ;) !!) och han var så söt att han körde hem oss så att vi slapp åka pendel + tåg.. då hade vi varit hemma mkt senare... uscha, så där hade vi tur.. tack ekis =)
imorgon är det mässa igen.. blä, jag orkar inte.. det kommer iaf lite roliga människor imorgon som man kan roa sig med.. tur det!

nu ska jag göra religion... sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så går det när man tar syrran stövlar!! :)

2009-02-20 @ 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0