ons tors fre

Igår hade vi match mot hässelby/källvesta, vinst med 4-0 vilket inte var jätte bra... men med många borta/sjuka/halvt sjuka så var det väl endå helt okej... det var en trevlig tjej med oss hela matchen som skulle skriva ett repotage i tidningen mitt i så det lär väl komma i torsdags tidningen =)

idag har vi bara haft företag i skolan.. vi har planerat hur vår monter på Våga Vara Egen mässan ska se ut.. och Regina kläckte en as bra idé, ingrid gillade inte den för hon va negativ idag så jag råkade lacka lite.. ojj då.. haha.. vi gick iaf upp å pratade med Anders och han gillade idén så nu ska vi köra på den.. det e nice! :D

idag hade vi träning... det händer alltid en massa skojj uppe i våran ishall.. idag hade tydligen våra kära vaktisar pratat med charlie om lilla mig.. så när jag kommer in ifrån våran träning och hostar lite kommer charlie förbi och säger "det ser bra ut, ska du inte ha ngn dejt eller?" ... haha jag fattade noll... men nu vet jag iaf vad han snackade om..:P


imorgon ska sophie till farbror doktorn... kan det vara halsfluss som hägrar? det får vi see... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0