okejeokej

hemma nuu.. som vanligt gjorde vi inget vettigt i skolan, jag förstår inte varför man är där.. ja kan lika gärna sitta på fb här hemma! haha...
idag fick vi ny svensklärare som vi ska ha 2 lektioner, sen ska vi få en ny (som ingen vet vem det e)... det här börjar bli en parodi.. aja, det blir nog as bra, imorgon är det tack och hej till Gabbe också, det är ju mindre kul...

Nu har jag å mamma (läs mamma) bakat tårta åt mupp! han fyllde 40 igår, börjar bli gammal! hahaha XD så vi ska iaf äta tårta efter matchen idag.. (han vet inget, så säg inget :) )
som sagt match.. mot almtuna... idag funderar jag på att vara bra.. men jag vet inte riktigt.. ganska skönt med en glid match till så kan jag va bra mot segeltorp å västerhaninge.. :D det låter som en ganska bra idé ;)

PUUSS

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fan vad gott Sophie:D

2009-02-17 @ 16:44:47
Postat av: sophie

haha det får vi hoppas :D

2009-02-17 @ 17:23:07
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0