kunskap, glädje och så lite ?

jaa vi har spelat match som sagt mot kallhäll och Anneli och Emelie var sjuka så de spelade inte.. lite tråkigt :/ kallhäll hade bara 7 utespelare.. men de krigade på bra =) det blev iaf vinst för oss med 14-0...
hmm vad ska man säga mer om matchen.? DN var där och fotade lite.. de ringde våran kära mupp under dagen för en intervju men han trodde att det var ngn som busringde och la på luren.. som tur var ringde Fredrik upp igen och kunde få sin intervju när mupp fattade vad det handlade om.. haha så kan det gå!

Ikväll, lr aa nu skulle jag igentligen på tegel (där alla andra i hela vallentuna befinner sig just nu :P) men eftersom att jag har haft match och kom hem sent skulle jag inte vara på tegel förens typ 12 och de e om jag typ stressar =P så det orkar jag inte.. får bli en annan gång =) ryktas om utgång på fredag med Viktor! mkt mys.. Viktor e en gammal hockey kompis och kan vara en av världens snällaste människa, nu är det tyvärr ett bra tag sen jag träffade honom senast så det vore trevligt å göra det på fredag, då även hans flickvän Vanessa som jag aldrig har fått träffa innan.. hehe =)


nej nu ska jag... hmm igentligen ingenting.. får väl vänta och se om jag blir fyllechaffis inatt åt min kära broder.. haha ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0