Hockey soff

Okeeje.. träningen idag gick faktist hyffsat... hmm undrar varför, nae det gör jag inte.. jag vet varför den gick helt ok och det tror jag att många andra också gör =) men det var nog något som jag behövde.. eftersom att det har gått så segt på senaste tiden var det bra att jag fick lite fart under skridskorna så att jag e bra mot segeltorp imorgon, sjukt viktig match imorgon.. våran femma lirade bra idag, men imorgon ska vi lira bättre!! :)
Btw har Jocke W lovat att dansa discodans i pausen om vi går till SM, det kan bli kul.. tänk er honom med stort affro å silvriga byxor m.m. haha tror att det är hans grej helt klart!!

Efter träningen hade jag PU-Samtal med mupp & coach... vi pratade ca 1 timme, endå har jag sjukt mycker mer som jag kunde ha sagt.. är väl iof alltid så, man kan inte alltid få allting sagt.. men det som sas var väl iof bra =) sen är väl inte jag världens bästa på att prata... eller jag är grym på att prata, pratar alltid en massa om oviktiga saker.. men så fort det kommer till mer personliga saker är jag tyst, jag vet inte.. men det är nog som min mentor och svensk lärare sa, att jag hade väldigt svårt att öppna mig ibörjan, men ju längre tiden gick så öppnade jag mig mer och mer.. fast sen är jag iof ofta tyst för att jag hatar att ha fel, även om jag vet svaret så säger jag inget, för jag klarar inte av tanken att ha fel.. konstigt det där.. hmm okej nu gjorde jag en gabbe och kom in på ett sidospår.. men det gör inget =)

samtalet var väl bra, jag ogillar att klaga för mycket så försökte att lyfta fram det bra... de sa att jag hade vinnarskalle, det är ngt jag får höra ofta :P haha.. måste alltid vinna! ibland kan det gå till överdrift.. fråga mina kära klass kompisar om det, haha.. vi hade en tävling i 1: an.. typ frågesport och liknande och det blev nästan slagsmål.. haha

aja, nu måste jag städa rummet... Titti kommer hit sen och ska ge mig en spruta, uscha.. jag är verkligen inte sprut rädd och brukar aldrig tycka att de gör ont å så, jag brukar bara garva åt mina vänner när vi tar sprutor i skolan (okej det var under grundskolan) men den här sprutan gör faktist lite ont, armen blir typ helt ömtålig.. menmen, det som inte dödar härdar! och sprutan är ju bra å ha så det är väl bara att bita ihop :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det var inte så farligt va?

Jag måste säga det igen: Vilken jävla fart de har blivit på dig och ditt bloggande! 790!

2009-02-22 @ 02:09:30
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0