gör inte mkt vettigt

idag var det mini mässa i skolan, folk från en massa universitet kom..
jag regina å ingrid satt i cafeterian och klippte i en massa färgglada papper.. haha fan va vi garvade.. undrar vad de trodde om våran skola asså.. "hej vi är på dagis stadiet och klipper i papper." men det var mys.

efter allt klippande åkte jag upp till ishallen och fikade med vaktis.. det är alltid kul! jag gillar dem sjukt mkt, som en andra familj typ :D alltid så roliga.. =P

sen åkte jag och hämtade maria och vi åkte till björnes jobb då maria skulle träna lite =) det var kul.. jag satt och skrattade åt det mesta, och han som visade maria övningar skrattade åt mig för att jag skrattade åt maria. =D
sen kom lilla daniel ner och höll oss sällskap (han sa att han inte bryr sig om skvaller så jag har tagit på mig uppdraget att uppdatera honom) =D jimpa och de andra kom också och sa hej.. mys! :)

en kort och konstig sammanfattning men det var iaf kul =) jag ska också bli biff snart! haha

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha ska DU bli biff:P

2009-02-11 @ 23:28:56
Postat av: sophie

haha det är tanken :D

2009-02-12 @ 14:16:04
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0