Fredag vaa

okej igår kom tidningarna ut, ni vet jag skrev om en söt liten tjej som hängde med oss under matchen.. nu har hon skrivit en artikel om oss som publicerades i steget och i mitt i.. steget va väl ok, hon kunde ju tagit bort lite info va, haha men det var endå nice.. mitt i därimot.. en jätte stor bild på mig när jag dricker, aa ni hörde rätt när jag dricker! haha usch å fy med lill fingret i högsta hugg "lite finare, lite bättre" tyyp.. inte helt okej haha =)
och vad ska man säga, det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst "det är inte som sånna här matcher när man vet att man kommer att vinna" säger sophie johansson... haha oj då!

match igår, vinst med 8-0 mot tullinge.. jag spelade typ bara några byten eftersom att jag har halsfluss, men det var väl mys endå fick göra ett mål iaf :P haha

ikväll äre träning, jag ska inte vara med :( björne tyckte jag skulle vila.. vad är det  för mening med att vila? nej nej jag seer den inte, måste vara borta! okej, jag kanske kan skymta den i horisonten, men hallå jag är friskis nu..

nej nu måste jag göra klart psykologin och mejla den till lilla Samuel ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0