En söt sak gillar socker

Okej, nu blev det många inlägg men jag ska redogöra för min dag, m.m. =)

början av min dag kan ni läsa i Reginas inlägg längre ner ;)
efter det åkte jag upp och hade gymnasieträning, jag dog! haha har man inte tränat på två veckor blir det ganska jobbigt när man väl kör igen =P va iaf en ganska rolig träning.. framförde några övningar som vi körde till mupp och han värkade tycka att de va okej? så det va nice =)
efter träningen fick jag stå och vänta på mamma som tydligen (hon berättade när hon kom) hade hamnat i ett drama, hon körde upp för våran gata och sen såg hon en äldre man ligga ner med två damer bredvid sig, hon stannade och frågade om de behövde hjälp och det visade sig att farbrorn hade problem med hjärtat och bara hade kollapsat.. han hade ingen puls så mamma vara tvungen att börja med HLR (vilken tur att hon kunde det..) och sedan kom ambulans, brandkår m.m. och mor min kunde hämta mig...

uscha vad läskigt.. tänkt vad snabbt allting kan gå endå.. de var på väg till dagis för att hämta barnbarn, och sen helt plötsligt.. usch nej.. man vet aldrig när det är ens sista dag.. hoppas iaf att han klarade sig.. och det var tur att mamma kom, en peron som kunde hålla sig lugn och göra HLR.. Man tänker ju alltid att det är så jobbigt när man har det i skolan... men det är en sjukt viktig kunskap, det kan som sagt rädda liv och man kanske borde lägga ner mer tid på att lära sig det?!.. jag kan iaf bara grunderna...

dagen fortsatte iaf med träning på vallen... sjukt kallt.. men helt ok träning, mina ben var sega som ja vet inte vad.. men det var väl endå ganska nice...
men den här äckliga kylan får mig att längta till ett varmare ställe...

Två bilder ifrån spanien (disco inferno).. varför spårar det alltid när vi e ute vicki ? :D haha, notera att jag är Ross i vänner på den andra bilden.. ni vet det där avsnittet när han solduschar och bara får färg på framsidan, haha !
 

Nu ligger jag och nyser en massa.. det är ett tecken på att jag måste städa.. uscha vad jag hatar damm!! (är allergisk mot damm)... inte kul... inte för att jag brukar märka av det eller bry mig om det.. men endå =P... det låter ganska nördigt.. va allergisk mot damm.. haha...
nej nu måste jag hitta kläder och skor att ha på mig imorgon.. färgglad är temat.. ska nog ta mig en titt i min danskasysters garderob.. mkt bra! :D haha



En bild ifrån konfan.. mkt nostalgi! :D
Ifrån vänster: Lea Malin Rarra Jag & Anna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0