Myslördag

Idag har jag varit i den stora staden med Johanna! Myspys =)

Det blev inte jätte mkt inhandlat, men en stor klocka en mys tröja och en massa nagellack fick jag iaf med mig hem =)

När jag kom hem lagade jag och min tvilling en god middag! Meningen var att han skulle vara pasta ansvarig, men han tog inte sin uppgift på så stort allvar, så jag vill nog påstå att han fick ta på sig 17% av middagen  även om han påstår att han borde få 20 =)

Nu är lillen å köper godis eftersom att jag vann över honom på bowlingen (wii), slog även honom i basket om jag får skryta.. satte 20, haha.. ganska bra med tanke på att jag bara satte 3 igår! hahaha

tjipp

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jaaha okej, då fattar jag :p

2009-08-15 @ 22:19:38
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0