Dunk dunk, dunk...

Jahapp, vad ska man säga om mitt liv då ?
Jag ligger i sängen nu helt död, jag är trött och mina ben dunkar lite lätt.. undrar hur jag ska orka lira match ikväll.. haha

Jag har precis kommit hem ifrån den där potenta ön, och har haft lika trevligt som vanligt.. I onsdags blev det 10 timmars jobb, i torsdags 17 ½ timmes jobb, i fredags 9 timmar igår 13 ½ och idag bara 5... Kuljul, iaf när lönen kommer :D haha... Ons tors och fre hade jag hand om en konferens där ute, Warner Bros.. Och eftersom att dom var så nöjda lovade dem att skicka hem lite boxar och filmer till mig, och de andra som jobbat.. Snällt va? :D De åkte hem på fredag förmiddag så på kvällen var det bara att ta det lugnt med en film kväll, jag och Jullan däckade i min säng lagom till andra filmen, shiet vad trött man kan vara, kanske inte så konstigt när man jobbat sen 7 på morgonen och knappt sovit ngt :P men iaf... Igår fick vi sovmorgon så vi började inte förns 1, sjuuukt skönt! Då vare bara till att börja smycka för på kvällen var det kräftskiva, jag smygåt kräftor i köket, men det var jag värd! haha jag blev även bartender på kvällkvisten, så fick stå å skaka en massa drinkar åt folk.. kul =)

Nej, nu ska jag sova lite.. sen bär det av till ishallen... tjupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0