Fys med hopp

Idag hade vi fys i enebyberg.. mkt kuuligt hade vi, även om jag var jätte seg och lyckades att sträcka mig =P jävla borzowhopp!!  haha
När vi kom idag hade vi fått uppgifterna om att vi skulle ha spänstträning med Håkan Tunander, f.d. en av sveriges bästa längdhoppare, så vi gick runt där på ip och kollade efter en gubbe i typ 50 års åldern som vi föreställde oss att han skulle va... Men ack så fel man kan ha! Vi blev hyffsat förvånade när en relativt ung snubbe gled in med steffi (han var typ 27 - 28 år..) och inte alls den gubben som vi väntade oss! Så det gan gå

Vi flummade ganska bra och tränade spänst mkt bra! Det brast dock för mig när vi skulle börja göra galopphopp, shit asså! Jag var ganska snabb på att meddela att detta inte var ngt för mig då jag faktiskt aldrig har varit så mkt för att leka häst.. men herr håkan sa att jag faktist var bra, och då blev jag ju inte lite stolt!! haha, Sen trodde jag ju självklart att jag jag var bäst på allting.. haha men det var jag också ;) Jag och Sivsson var allt två duktiga hästar!! haha och det fick vi höra, "JÄTTE BRA!!" :D:D

Och de där jävla borzowhoppen, vad är grejen lixom :P Att jag alltid ska lyckas sträcka mig när jag gör dem.. haha... När vi hoppade där lite lätt kom Håkan förbihoppandes och min kompnajor siv utbrister då "jävla gräshoppa". hahaha klockrent! Han var en gräshoppa... en väldigt hoppig en!! Men har var dock väldigt duktig, och vi hade kul, så fler sådana pass =)

Håkan!




Jag och Jessica


Kommentarer
Postat av: Sivan

Haha asg ja klockrent skrivet Sophie! :D Hahaha asg jag döör. Gräshoppa..ja det var han allt!! :D

2009-04-23 @ 18:21:09
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0