Trääning

Idag hade vi träning i Danderyds gymnasium, mkt roligt, men dock väldigt jobbigt :P haha!
Träningen började med att jag och min kräftkompanjon Johanna blev mobbade för att vi var så röda (Bebe var värre än mig =P), men det är väl smällar man får ta.. Det fortsattes med badminton, innebandy och ngn styrketräning där man roterade vid olika stationer...

Efter det sattes det upp två hinderbanor och vi delades upp i två lag, och då jävlar började allvaret.. Vi har väldigt många tävlingsinriktade människor i vårat lag så jag kan lätt säga att stämningen blev lite hetsk.. Jag och Maria var i samma lag och vi blev ju tokiga, vi skulle vinna till varje pris och det resulterade i att Emelie och Jessica som var i andra laget blev mindre glada på oss! haha, men det är väl så det ska vara...

"Winning is not everything, it's the only thing"

Kommentarer
Postat av: Sivan

Ja för fan, Vinna is daaah shiiiit!!

2009-04-26 @ 21:51:04
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

"if you´re not in, you can´t win"



hahahaha, älskar den reklamen! =D

2009-04-27 @ 22:57:32
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0