Tisdag

Idag har vi börjat med att avsluta vårat nedrans företag, vi ska skriva en årsredovisning så det är vad jag tänker tillbringa min lediga dag imorgon med! Jag och Regina började sedan med projket bjuda lärare till skivan, vi verkar tyvärr ha valt ett dåligt datum, Gabriel kan inte, Jockes dotter har dansuppvisning så han kommer till efterinsläppet och Agaton kommer antagligen inte.. Men vad gör det, vi kommer ha den bästa skivan endå! =D

Jag och Regina åkte sen till täby där vi kollade runt lite, jag köpte en ny hårinpackning ifrån Björn Axén som jag hoppas kommer vara grym! haha, sedan gick vi till Mc donalds och drack milkshake medans jag ringde till Agaton, och jag lovar, den mannen kan snacka! haha Jag höll ju på å aldrig få tyst på honom då han ville veta ALLT om skolan, men tillslut lyckades jag, och så fick det vara.. Ringde även Serben men han skulle också vara tråkig och skippa middagen...

Vår middag kommer iaf bli grym! Skivan kommer bli grym! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0