Sooool

Sophie är taggad.. Sjukt taggad! :D haha
Idag har jag varit i skolan och flummat runt som vanligt.. sedan körde vi även gym med Robban.. haha det är faktiskt lite pinsamt ibland då jag är så sjukt klen och alla hockeykillar är sjukt starka! haha.. så där får jag köra med mina små vikter medans de biffar på med en massa! haha.. Men det är väl så det ska vara =)

Efter skolan åkte jag hem, å så bokade vi resa till spanien.. Det blir mamma jag och Regina som åker :D:D den 5 maj bär det av, och ja! Vi är sjukt taggade :P haha vi kommer hem den 11, dagen innan våran skiva.. så det passar perfekt =) hoppas på att det e lite sol också så att man får lite färg, annars får vi roa oss i butikerna =)


Kommentarer
Postat av: Reggipuffsan

TAGGAD:D:D:D åhhhh!

2009-04-22 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0