Onsdag

Och ennu en dag till ända.. Och jag är trött, kan man vara annat? Haha och jag kom precis på att jag glömt att skriva på projektgrejen.. får bli morgondagens projket... om ja hinner, folk kommer kanske hit å chillar innan mösspåtagningen, så komkomkom :D

Idag var det skolan som lockade, jag satt å kollade på resor och var inne på facebook, sen hade vi gym me Robban, det var typ jobbigt och inte blev det bättre av att vi hade spinning.. Eller jo bättre kanske det blev eftersom att jag antagligen blev lite starkare, men det var jobbigt och Stefan svettades ut hela mörbybadetsbassäng på golvet XD

Jag och Sivsson har bokat resan idag !!! Jag är typ världens lyckligaste just nu XD

Men nu är jag trött så kanske kommer det ngt roligare inlägg imorgon, kanske inte vem vet lixom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0