mörbybadet

Japp då var det över, och tror ni inte att vi blev besvikna när vi kom dit och det visade sig att vi hade hyrt en bana som vi skulle simma på, vart tog gymnastiken med tanterna och musiken vägen?? Jaja vi lekte iaf fram och tillbaka med en massa konstiga saker, bara använda armar, bara använda ben och så ngn cp övning som steffi hittade på där man skulle trampa vatten och trampa oss upp ur vattnet med händerna över huvet som en knasig indie..
Mitt under en samling hör man Ellen "får man kissa eller?!" haha och alla tror att hon menar i bassängen vilket gör att vi dör av skratt.. haha, självklart menade grabben att hon skulle gå på toa, men saker missuppfattas förjämnan i vårat lag, och det är de som gör det kul =D
När vi tillslut är på väg in till duschen ska Sivan visa sina skills och ska kasta en sån där liten ring (som man alltid dök efter när man var liten) till Lina, hon kastar det säger klonk i en stolpe och en gubbe med hans lilla dotter var nära att få ringen på sig! haha men sivan vi gillar dig endå!

Och juste, mörbybadet ringde, de vill ha tillbaka allt vatten som vi fick i oss, tror jag själv svalde halva bassängen.. Haha

Kommentarer
Postat av: Sivan

Hahaha Ja tack jag vet att jag e bra. Jag fick ju en fullträff :D

2009-04-28 @ 22:39:18
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0