Lördag

Idag började jag faktiskt dagen med att lägga mig ute i solen, värme! kan det blir bättre?!  Efter att ha legat ute lite för länge tog jag och gjorde mig iordning och gick upp till Regina, röd som en kräfta var jag! haha Och därifrån tog vi oss sedan till Bergshamra där vi mötte lite människor vid vattnet och satt och grillade och hade det mys =) Vidare hem till Simon och sen begav vi oss in till stan, vi hamnade på Royal Garden och det var inte direkt en hitt! haha.. Vi var väl inte jätte taggade så nae, inge bra....

En tidig hemgång och En snäll mammapanda (Reginas mamma) som kom och hämtade oss vid mörby senare så ligger jag i sängen, ska nog faktiskt ta och sova så att jag är pigg på fysen imorgon för det lär behövas! haha

Kommentarer
Postat av: Regina

Haha världens bästa mammapanda x)

2009-04-26 @ 14:45:15
Postat av: sophie

jaa mammapanda :D

2009-04-26 @ 15:10:09
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0