Ikväll får 107 svenskar halsfluss!

Usch å fy å blä, jag har säkert sagt det 1000 gånger, men jag kan säga det lika många gånger igen.. JAG HATAR Å VA SJUK!!!!!!!!
min hals gör ont just nu, inte ont hela tiden utan när jag sväljer typ... halsfluss ont! hmm det är inte okej att jag numera kan skilja på hals ont och halsfluss ont... om det här kostar mig min Finlandsresa kommer jag bli sur, typ gräva ner mig å inte komma tillbaka sur! har taggat så otroligt länge, ska ju bli så sjukt jävla kul å åka! så jävla bittert om man får va hemma då... nej jag ska bli friskus nu så att jag kan åka till Finland å lira sjukt bra å så ska vi finna turneringen =) haha nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0