Igår

Åkte jag med Erik till uppsala och spelade en skojjmatch med en massa roliga människor=) Det var Hamberg som hade dragit ihop ett stort gäng, med dels några från Öhlins så man kände ju några, vilket var ett pluss (: Sen var Emma, Hanna och Johanna också med.. Sen var det några andra som man kände igen, dels Jonathans lillebror, så det var lite skojj! haha
Vi lirade iaf en match i 1 ½ timme och det var ganska jobbigt och jag sög =P haha! Kanske var lite nervös, undrar varför :P Det var iaf kul :D

Därifrån åkte jag till Stockhagen där vi hade träning, den var inte den bästa som jag varit på! haha, orkade verkligen inte ta i.. Min förkylning kan ha haft ett finger med i spelet där! Men träning som träning, det var nice :D


Kommentarer
Postat av: DIF tröjan

Ja du sög ganska mkt ;P

2009-04-21 @ 20:17:37
Postat av: DIF tröjan

Ja du SÖG ganska mkt;P

2009-04-21 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0