Idag

Hade jag som vanligt en seg skoldag.. vi gjorde absolut ingenting och aa, blä på den! sista lektionen var hockey så vi begav oss ner till skolans grym och chillade lite...

Såhär duktiga var Robin, Westis och Oscar... =P







Vidare hem för att snabbt äta och sen bege sig in till Humlan där jag träffade Vicki, Linda, Jossan, Sanna och Jossan! Mkt trevligt.. Där satt vi sedan i ngn timme innan vi begav oss till Stadion och kollade på Djurgården - Gefle.. Inget vidare spel så den matchen kan vi vara tysta om! haha.. Vi grattade iaf Jossan på ljustavlan då hon fyller 22 idag, grattis igen Jossan!

Det var nog min dag det... nu ska jag kolla på tv och skratta lite mer åt en viss person! =)
tjupps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0