Förkyld idiot

Nu sitter jag i skolan och andas tungt bredvid Regina!
Haha en liten idiot är sjuk igen, en nedrans förkylning är vad som har drabbat mig.. Inte helt okej!
Sitter och väntar på att hockeyn ska börja, vi ska ha lektionen med Serben nere i skolans gym.. Lär vara seriöst?! Haha naee...

Ikväll är det Djurgårds match! Får bara hoppas att resultatet blir bättre än förra matchen... Idag ska jag iaf nog möta upp Vicki m.m. i Humlan, kan bli riktigt trevligt då jag inte har träffat henne sen hon åkte till spanien, vilket var en evighet sen! Vidare får vi se om en viss liten idiot hör av sig ikväll... får väl ta å hoppas på det =)

Nej nu ska jag göra ngt vettigt (dvs sätta mig å prata med roliga människor)..
Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0