Blubb

Vad har jag gjort idag måntro.. Jo jag har som sagt varit i den stora staden med Regina, mkt mysigt!
Vi gick runt och kollade i olika butiker, och som vanligt hittade vi en massa mysiga saker.. Jag hittade en klänning på Topshop som jag tror att jag ska ha på midsommar, jätte söt var den! Vidare tror jag att jag har hittat ett par skor att ha på studenten, ett par bruna med ca 13 cm klack! haha, ska jag kunna springa ut?!
Sen gick vi till buttericks och kollade på saker men blev sura att allting var så förbenat dyrt så då gick vi till Kungshallen ist och åt lunch :D

Sen åkte vi till centrum och träffade Elma och Emma på vägen, alltid lika trevligt =) Köpte hårfärg, ååkte hem hit och så slingade Regina mitt hår... =)

Typ såhär såg jag ut.. Ganska mkt nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0