Aaatjo

Idag är det sool (ja vet att det har varit det typ hela veckan) men idag är första dagen som jag har kunnat vara ute å njuta lite av den! till lunch idag blev det pizza, gott! :D haha.. man får vara onyttig när man är sjuk,.. så är det bara :D idag var mina broder hemma ifrån skolan också, som typ alla i 3:an på vallentuna gymnasium.. det var miljödag i skolan idag och det var typ ingen som gick på den eftersom att alla var på skiva igår... hmm knas det där!
ikväll kanske jag ska upp till fysen å säga hej! jag är så rastlös.. helt sjukt.. haha

Åh juste, Vallentuna blev klara för div.1 igår.. Grattis! =)
Marcus gjorde det viktiga 1-1 målet grym är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0