Tjupp

Idag är det en såndär trisst dag.. slutade skolan vid 11 och efter det har jag inte gjort nånting! usch...
Och så är jag sjuk.. en nedrans förkylning som inte vill försvinna (jaa jag vet vad alla tänker nu, sluta träna...) men med erfarenhet vet jag att man bara blir sjukare då.. vilar man känner man efter mer och blir då sjukare! dt e min teori iaf...

Imorgon fyller Gabbi 19 så då är planerna att vi ska dra en chill kväll på N´see bar, mkt trevligt ska det bli :)
På lördag ska jag jobba och på söndag är det match.. inte jätte taggad.. men det kanske jag blir :D med tanke på hur det gick förra söndagen så ser det iaf ljust ut, och det är ju bra det! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0