Minnen

Jag har läst en massa saker ifrån äldre dagar.. och det är ganska konstigt hur man beter sig och hur man kan vara så bra vän med några som man bara efter något år knappt pratar med längre..
Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt.. jag menar man får ju nya vänner och så.. men jag har haft så jävla kul med er.. som när vi var hemma och bakade kladdkaka.. haha, inlägget efter den dagen löd "vi 3 kan inte baka kladdkaka.. men jag älskar er endå!".. och den helgen vi bara va hemma och tog det lugnt, kollade på film och skulle ner till centrum för att hyra film? haha jag ska inte nämna vad som sas innan vi åkte.. men det var kul :) Jag har typ 1000000000000 minnen med dig/er på den korta tiden som vi verkligen höll ihop.. det är saker jag kan minnas nu och må bra av, men jag saknar er.. det gör jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0