Idiot till ägare.

Idag var jag me om ngt riktigt läskigt, det var en hund som atackerade min vovvse, usch! jag gick förbi med mina hundar, allting var som vanligt, de gjorde ingenting.. och helt plötsligt var den andra hunden där.. den hade huggit tag i Kiara, ett stadigt grepp vid halsen... jag trode seriöst att han skulle bita ihjäl henne.. mamma och pappa fick försöka ta loss henne medans jag gick iväg med kenzo och efter ett tag släppte den.. Kiara klarade sig bra, hade dock ett ganska jupt sår av tänderna och var väldigt chockad.. men hon verkade må bra senare mot kvällen så hoppas att det inte påverkar henne närt det gäller hundar  framtiden...

det enda jag undrar är hur ,man kan skaffa hund om man inte klarar av det.. speciellt en kamphund.. ägaren höll inte äns i kopplet utan hade knytit fast den lite löst i en stolpe bredvid där han stod.. tydligen alldeles för löst eftersom att han på 2 sek kunde slita sig..

Jag har nog aldrig varit så rädd förut, och hoppas verkligen att det aldrig händer igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0