En vanlig tisdag..

Sitter nu här och väntar på att träningen ska börja.. två timmar kvar nu innan jag måste bege mig.. känns ganska segt med tanke på att jag är sjukt förkyld och det är i toyotahallen.. men men, det är väl smällar man får ta..
Imorse försov jag mig.. jag vaknade 08.20 vilket är den tid som vi börjar skolan, ingen vidare början så fick stressa och mamma fick köra.. 8.35 var jag i skolan (ganska bra tid?!) haha.. kom till lektionen och började med att ha en nysattack.. inge vidare kul med tanke på att jag nös en sisådär 20-30 gånger (ingen överdrift..) och folk satt och försökte att koncentrera sig på filmen som vi skulle se.. Jag överlevde iaf och tur va väl det, haha.. slutade tidigt (10.30) så åkte hem och sov ett tag.. sen övningskörde jag med min mor.. usch det är inge kul, hon får panik och skriker när jag gör ngt fel och det resulterar i att jag blir skit rädd, och jätte sur... ingen vidare kombination.. men men, körningen måste ju ske med tanke på att jag ska på intensivkurs under höstlovet...

I lördags jobbade jg ute på Lidö, Bosse Andersson fyllde 40 och det firades.. var faktist ganska kul:)
och i söndags lirade jag första matchen för säsongen.. borta mot västerhaninge.. vinst med 5-2! gjorde 1 mål och det var väl okej med tanke på att jag var sjuk, trött och skadad.. haha, inte mkt som går min väg just nu.. men nu är det iaf typ bara 3 veckor kvar till Ö-vik, sjukt kul ska det bli!

Tjupp / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0