Släktmiddag, typ.

Vi har haft släktmiddag, typ. :P lite av släkten + familjen lyfors har varit/är här och ätit middag.. mys :)
Och jag har fått fina presenter, typ helt utan anledning.. eller aa i försenad 18 års present, men varför jag får presenter av dem vet jag inte. :P
Fick Liza Marklunds senaste bok som handlar om solkusten där vi har hus, lite läskigt.. men den ska vara bra så det e kul :)
Sen fick jag en mysig tränings overall av märket umbro... Och ett jätte fint nattlinne med trosor ifrån Calvin Klein (bild kommer sen) , så det har varit en lyckad kväll för mig :)
Nu ska jag ut och kolla när senior johansson/lyfors möter junior johansson/lyfors i biljard! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0