Skoola

Just nu sitter jag i skolan.. mindre kul.. väntar på att hockeyn ska börja, bara 1½ timme kvar nu...
Har igentligen internationellekonomi.. men får jobba själva så planerar att ta ut lite fakta hemma om Boliva som jag kan använda till skrivningen på fredag.. förövrigt ska vi till Empa på fredag, mys! det är utklädnad på g, vet inte riktigt vad jag ska va men har en idé så får väl se vad det blir..

På fredag börjar igentligen intensivkursen.. men eftersom att jag har prov då så får jag skippa den dagen så det blir lördag som blir min första dag på kursen.. sen är det även hela nästa vecka.. jag vet inte riktigt om jag ser fram emot den.. :P jag e typ rädd! haha.. läskigt ju.. man måste ju bli bra efter den där kursen.. men tänk om man e jätte dålig då och läraren tycker att den tog ett fel beslut när den bokade in uppkörningen..? :P haha.. aja får väl se vart det leder.. jag kommer endå inte kunna ha körkort för jag har världens sämsta lokalsinne och kommer inte att kunna hitta någonstans.. så det är väl bättre att jag tar bussen så att jag iaf vet vart jag hamnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0