Ni är bäst <3 :D

Jag tycker att det är på tiden att jag tillägnar ett inlägg till de bästa! :)

Mina kära hockey vänner, ni är så jävla sköna :D helt klart bäst!!! (:
Haha alltid lika kuuligt att vara med er och tur är väl det?! :D:D Även på de sämsta dagarna får ni en att le, ni är bättre än kuckilimuckmedicinen, åhh då e man bra :P
Och det är väl nu jag ska skriva upp en massa ruuliga saker som brukar hända eller ha hänt när jag e med er?
Men jag vet inte vart jag ska börja, alla danser, alla skämt, alla ALLTING!!!!
Det är så otroligt skönt att alltid ha er vid min sida, I en svartvit värld är ni min regnbåge.

Jag älskar er. <3










Å ta inte illa upp om ni inte är med på ngn bild, för ni betyder lika mkt endå :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

YES jag fick tillochmed en "one man show". MOhahahaha!

2008-10-30 @ 23:30:51
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Aliiice

du har bara TUR emelie ;P<3

Lite stressigt att jag va sist soppiiiee :P! snygg bild btw! eller..

2008-10-31 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0