Match

Om tre timmar har vi seriepremiär...
Jag vet inte riktigt hur jag känner.. antar att jag är nervös.. men jag har inte det där riktiga suget.. det där som jag hade när jag skrev i tisdags.. allt har ändrats.. jag vet ärligt inte om jag vill spela... det är illa.. jag är alltid taggad för match... men senaste tidens träningar har gjort att jag blivit otaggad.. vems fel det e? coach tror ja.. eller aa fel.. det e ju pågrund av hans handlingar jag blivit otaggad.. jag tror helt enkelt bara inte att jag orkar hjälpa alla andra hela tiden, jag måste ju få hjälp själv.. och det får jag inte nu, hur ska jag då kunna bli bättre?

Hmm ne jag vet inte.. kanske behöver förändring?.. inte vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0