Fredag

Nu e jag snart ÄNTLIGEN klar.. har städat rummet, lite av släkten kommer imorgon så det skulle tydligen va fint då.. :P
Idag hade jag bara en lektion, hade prov i internationell ekonomi.. Jag skrev som sagt om Bolivia och typ globaliseringens påverkan på världen... gick väl helt okej.. tror jag, haha

Jag har kollat igenom alla gammla konståkningskläder nu, vilken jävla nostalgi!! alla gammla tävlings dräkter, och alla jävla träningskläder, hur mkt som helst! helt sjukt underbart :D haha
Empa har ju middag ikväll och jag ska va konståkare, kan va kul.. mest för att jag nte har ngn fantasi.. haha..
så nu har jag hittat en dräkt som jag iaf kommer i, även om den e lite liten :P haha.. men men så får det va för orkar inte byta nu. :P :)
Får väl lägga upp ngn bild här sen så kan alla få skratta lite :) det e mys! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0