En onsdag

Igår kväll var jag trött.. sov mellan 8 och 9... missade desperate housewives (jag orkade inte kolla på det..) å gick och la mig vid tio.. men människor tyckte tydligen inte att jag skulle sova, fick ett meddelande av maria.. sen höll jag på att somna då fick jag meddelande av micke (våran studentmäklare) å typ 5 min efter det ringde micke (min bror).. så jag fick snällt hålla mig vaken.. blää

Idag var mina körlektioner inställda så tänkte följa med brorsan och bara plugga teori, och jah hade klockan på 06.50, men jag orkade bara inte gå upp så jag stannade hemma och sov ist.. mkt skönt.. vaknade runt 10 och kollade på avsnitt 6 & 7 av säsong 6 av one tree hill.. så nu måste jag vänta tills nästa avsnitt kommer ut.. mkt segt..
Sen har jag varit på Eagle, alltid lika mysigt att vara där, trevlig personal och en massa hockey saker, haha mkt bra! köpte iaf en ny klubba (one 95), så nu kanske jag kan börja skjuta igen.. jag skjuter iof bättre med andra klubban med trä blad (och grymt skön vinkel) men bladet gick sönder igår och det var mitt sissta, så nu måste jag fixa nya... blä..

Ikväll ska jag va me bj och träna.. jag, emelie, hanna, maria och emma är det så kan bli kul, har träning med damerna efter så det e chill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0