23.18

Nu sitter jag i sängen, som vanligt. :P
kom hem ifrån träning för en stund sen och nu är väl meningen att jag ska sova... utan dig vid min sida..

Idag var tv4 i skolan och intervjuade mig å nåra kompisar om hur vi ser på arbetsmarknaden m.m.
Vi hade en ganska ok diskussion tycker jag, med många ganska bra svar.. Efter mycket tvekan kollade jag på nyheterna kl  19, och vad ser jag.. en blond blåst tjej som ska föreställa mig.. dom har tagit ett av mina puckosvar så nu tror väl alla ni  som har sett det att jag är en bimbo eller något... Så är inte fallet.. men men, jag får väl skylla mig själv som ställde upp?!
Tack iaf för alla snälla kommentarer! :)


En kul sak är att vi nu har skrivit kontrakt med studentmäklarna, skivan blir på Engelen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0