23.06

Jag har typ precis kommit hem ifrån träning(ar)..
Tränade först me bj, jag hade nog hoppats på högre tempo, men det va kul :)
Sen splade vi match mot veteranderna.. haha, jag åkte mest runt och skratta.. va omöjligt att flytta på dem ju, stora som hus!! haha och då pratar vi höghus.. :P
jag gick iof inte in i några närkamper eftersom att jag var rädd för att bli skadad.. usch, en smäll på knät och jag kommer va borta typ hela säsongen.. inte kul...
Då är frågan vem va nu nummer 5 som åkte runt och lekte hela tiden, jo det ska jag berätta.. det var legenden Ratco Bürger (rättstavat och allt) som i tidigare liv har spelat i vallentunas A-lag.. haha han va iaf grym... och kul va det att spela.. kanske skulle va roligare om det var i slutet av säsongen så att man kunde sattsa lite. :D haha..

nu ska jag sova så att jag orkar upp till bilskolan imorgon, har 4 lektioner.. jag som brukar va sjukt trött efter två :P haha..

och om kriget mellan konståkningen och vallentuna hockey (där vi har halkat med på ett bananskal) återkommer jag om imorgon...

Sov gott alla! :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha, här kommer den: Ratco Bürger!! The love of my life! ;)

2008-10-30 @ 02:36:38
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0