21.00

Gårdagen blev lyckad, lr aa ska jag säga kvällen? vi va på hirschenkeller och hade mycket trevligt.. träffade väldigt trevliga tjejer, anna, frida och en till :)
Imorse var jag dock galet trött när jag cyklade upp till ip för att träna.. jag överlevde iaf och tränade även juniorerna två pass sen, vilket gick bra? det måste jag nog påstå :P
men jag skulle nog undvikit ishallen.. jag viste att du skulle vara där.. endå är jag så dum att jag hoppas.. fan.. nu sitter jag här igen, för 3489 gången?, och kan inte sluta tänka på dig..
jag har försökt att intala mig att det inte är något, men nu inser jag.. allt faller på plats.. och mitt hjärta är brustet, oj vad fjolligt det där lät.. men jag vet inte hur jag ska förklara det annars.. det gör ont, en massa tårar.. du är inte värd det..
du är verkligen inte värd det.. det har jag väl insett sen länge, men.. fan det e så svårt.. jag vill inte, men gör det endå.. jag tänkte ta bort ditt nummer idag, efter allting.. men jag klarade det inte.. jag ville inte samtidigt som det var det enda jag ville.. blä jag vet itne... jag kommer väl alltid gilla dig, får lära mig att leva med smärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0