00.30

Ennu en kväll har gått, och en ny start på en ny helg.. en helg full av hockey?
Njaa det med.. men den här helgen ska jag "roa" mig lite också..
Ikväll har jag varit på bio med några av tjejerna i laget.. ni betyder sjukt mycket, ni har det som många saknar.. riktig vännskap! :)
Vi såg iaf Vicky Cristina Barcelona... den sög! haha kolla aldrig på den, ren plåga!!
och på bussen hem kom det fram 2 killar till oss och började med "nu har vi suttit i 20 minuter och funderat på hur vi ska kunna få prata med er"... ehh aa ni kanske ska börja med att säga hej? haha, komiskt det där..
Imorgon har jag träning.. och sen ska jag in på landskampen, kul! :)

ne nu ska jag sova för jag är sjukt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0