Tjohopp

Jag skulle på tegel, orkade inte och hamnade i ishallen.. haha jag e konstig..  sen träffade jag Emma och Paulina <3 :D mys va det, men det var ngn underlig liten man som ringde under kvällen..(vem är david, som tydligen är naken??) när jag senare frågade vem det var (va det samma person???? :P) fick jag svaret "jag är lång, snygg och bor i vallentuna, tog ett tag att lista ut vem det var :P.. haha bra jobb, men det lät faktist inte som honom...
aja jag är jätte trött och ska gå på is kl 8 imorgon, japp ni hörde rätt (hmm det där blev fel.. ni läste rätt? :) ) kl 08.00..ses där eller ngt, puss



btw har jag en ny beroende låt, Beyonce If I Were A Boy.. ja kan itne sluta lyssna på den, så bra!

Kommentarer
Postat av: alice

jag vet nog allt vem som ringde Sophie ;P

2008-11-15 @ 11:48:01
Postat av: sophie

Haha Alice är du säker på det ?;)

2008-11-15 @ 11:58:08
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh, älskar den videon!!!

2008-11-15 @ 12:42:46
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0