Igår idag, alla dagar

Igår hade vi match.. den hmm, var inte jätte bra.. ja tycker det är så sjukt segt när vi lirar 3 backpar, man kommer verkligen inte igång då.. då är det nästan bättre att sitta.. vi vann iaf matchen med 5-1 så det va väl bra :P

Idag skrev jag mitt teori prov.. jag va jätte nervös när ja gick upp för trappan till vägverket (man skulle ju ta foto..) men när väl det var avklarat var jag ganska lugnt, så klart man var lite nervös, men trode själv att det skulle vara värre... ;)
Jag klarade iaf provet vilket var väldigt skönt.. nu är det bara uppkörningen kvar:P läskigt! haha

snart ska jag träna.. jag orkar inte det... men får väl åka dit å glida lite ;) haha...

Kommentarer
Postat av: Tove

duktigt sophie! :D snart blir du min privata chaufför ;D

2008-11-21 @ 16:05:25
Postat av: Emelie

Congratz soffs!! :D :D

2008-11-21 @ 16:33:05
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: CATTIS

Grattis! :D :D

2008-11-21 @ 20:41:51
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: alice

Ett steg närmare tårta ;D Grymt Sophiepropp :P

2008-11-22 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0