Halkbana

Idag har jag och tvillingbror kört halkbana, och ja vi blev godkända.. haha jag tror inte att det är möjligt att misslyckas med den.. haha
Kul var det iaf... vi började med att bara bromsa i valfri hastighet, självklart hade jag högst hastighet, haha.. så det ska va.. sen fick vi väja för hinder på halkbana å så, lyckades iof köra lite för fort några gånger så att jag inte hann stanna i tid efter hindret.. men men, det är inte så viktigt :P..
vad gjorde vi mer.. vi hängde upp och ner i en bil, å så krockade vi i 7km/h.. å så hade vi en as skön lärare, Bosse.. haha klockren var han..
det var iaf min dag, ett steg närmare körkort.. =)

Nu ska jag ta och plugga så att jag kan gå på träningen senare, så mkt inte taggad på den vill nog nästan mer träna med AJ som har is typ samtidigt.. kanske det blir roligt iaf..
Imorgon är det iaf gymnasieträning.. ser fram emot att få ha roligt på en träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0