En dag jag inte kommer glömma ?

Idag hade jag uppkörning.. jag var ganska nervös.. en massa snö på marken, halt och många som hade kört fast.., och vad började jag med? jo jag körde fast i snön efter typ 5 min :P haha.. men snälla Mats hjälpte mig ut ur situationen.. jag fortsatte körningen och ca 35 min senare var jag tillbaka på parekeringen vid vägverket.. sjukt nervös när jag sneglade över på Mats papper för att se vad han gjorde.. och han kryssade i två gröna rutor, sen vände han sig om till mig och sa "det här var godkänt"

så jag har körkort.. det e helt sjukt!! hahaha

Kommentarer
Postat av: Cattis

:D

2008-11-25 @ 20:38:07
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: Tove

GRATTIS Sophie!! :D

Måste få se körkortet sen, haha^^

2008-11-25 @ 20:47:31
Postat av: Emelie

Jag trodde du snackade om min pappa först! :D HAHA, med tanke på att han hjälpte dig från iP! :D

2008-12-01 @ 23:52:17
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0