Då sa den tapre siste mohikanen

Så länge jag kan minnas har jag alltid fått höra, "du kan om du vill", blää för det uttrycket...
men idag blev jag faktist väldigt glad när Linda sa "fröken kan om fröken vill".. körningen gick as bra och hon tog till och med bort en lektion, ha på dig helena som sa att jag va dålig (okej inte rent ut, men jag vet att det var det hon menade..)

Jag har alltså varit i nörrtälje hela dagen och kört bil.. ( och handlat lite.. 4 tröjor!:D )... kanske skänker en t-shirt till syster dock.. har inte provat den än.. kanske är den för liten.. hoppas inte det för den var jätte söt! haha, köpte den på kaphals barnavdelning.. (:

Nu ska jag snart upp till ishallen.. match mot Hässelby/Källvesta.. målet för oss är nog att inte underskatta dem, förra matchen vann vi med typ 14-0 lr ngt, såå kanske inte blir världens roligaste match.. men om vi lirar vårat spel kommer det bli roligt,  det är alltid kul att lira bra :)
och jag tror att det är en viss person som ska kolla, haha mkt bra! :D:D



För du är så yeah yeah, wow wow! :D:D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag hoppas att jag är systern du ska skänka t-shirten till :D I min plånbok finns nämligen inget över för kläder just nu, det går ca. 10 000 i böcker denna termin bläääääää! Kram

2008-11-20 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0