usch

idag när jag var på väg hem ifrån tåget hände en lite märklig sak...
det var en gubbe som började prata med mig... han berättade om att han och hans fru hade skiljt sig och att han kände sig ensam.. jag tyckte lite synd om honom så jag lät honom gå bredvid mig å prata... men plötsligt började han bli lite läskig.. han berättade att han hade ett förhållande med en 19 åring.. (han var över 50)... och sen frå¨gade han om det var okej att han smekte sig själv medans han tittade på mig.(!). självklart sa jag nej vände mig om lite snabbt och plötsligt har han dragit fram den å frågar om inte jag kan kolla  på honom när han runkar.
Usch nej, jag sprang därifrån och var rädd.... äcklig gubbe, ja-a...


annars har jag varit i täby idag.. skulle kolla om det fanns en klänning på SALT som jag vill ha.. men självklart hade dom inte den så får åka in till stan endå.. lite segt...

imorgon ska jag orientera... kul! inte. ... jag är inte så bra på det måste jag nog erkänna... men men, det måste göras såå... ska väl överleva dagen i skogen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0