Trött trött trött!!

Jag är sjukt trött.. jag vet inte riktigt varför, för jag har ju inte gjort ngt speciellt... men det kanske är just det som är grejen.. jag är van att röra på mig så mkt så när jag inte kör det blir jag typ en zoombie..
Ikväll ska Sofie ha fest.. iof trevligt, men jag är sjukt otaggad... har inte ens orkat bestämma kläder.. och jag har bara ngn timme på mig.. måste hinna äta å sminka mig å så också.. men men, det blir nog bra... har försökt fått me mig tvillingbror min också, får se hur det går med det projektet! :)

Imorgon är det melodifestivalen.. jag tycker att Charlotte är bra.. men det är väl antagligen bara för att jag är svensk och har vant mig vid låten? hehe.. inte vet jag.. framför tv lär jag iaf hamna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0