Sol

För att jag älskar solen!!!! hoppas bara på att det är lika bra väder under allas studenter.. :)

idag orienterade vi.. det började kanske inte så bra, vi han typ inte börja innan det dök upp en orm.. skrikandes sprang jag ner å la mig på vägen och dog medans idrottsläraren kom springande och skrek "vad har hänt, vad har hänt?!".. jo det ska jag berätta, jag såg en orm.. det tog iof ett tag för mig att få fram ordet "orm", men när jag väl fått det så började hon skratta och sa "haha, jaha.. det var bara en liten orm.."  vadå bara en liten orm?! hur kan hon säga så.. ormen va iof liten, men ack så läskig.. usch...

Nu ska jag snart bege mig in till stan för att vara med på min kusins modevisning.. hon har studerat ngt med mode (vet inte exakt vad) och nu ska dom ha deras slutprojekt och det är alltså att ha en modevisning där de visar upp kläderna de sytt under året..
Ni som känner mig skrattar antagligen nu... ja menar, jag är 158 cm lång och är hockey spelare..(alltså ganska bredaxlad och aa, ganska stor om man gämför..) så vad har jag på en modevisning å göra..?! ... haha som sagt, det är ett skolprojekt och min kusin är faktist kortare än mig (hur det nu är möjligt..) , så jag ska nog klara mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0