Sol :D

Det här är underbart! jag sitter ute i solen å bara tar det lugnt.. (: , har även hunnit bli klar med min och Reginas företagseknomi & engelska arbete.. underbart :)

Annars har dagen bjudit på skola.. jag och Regina var riktigt duktiga och gjorde klart det som behövdes.. det var inte många som trode. :)
annars har jag nog varit ganska jobbig idag.. haha, blev ganska sent efter derbyt igår eftersom att pappi skulle fixa med en massa saker..
Åh derbyt.. djurgårdens första förlust.. finns inte så mkt att säga..
och vad man kollade på.. ska inte nämnas ?

Idag är det ingen fys.. lite tråkigt, men välbehövligt... kroppen säger ett ganska stort nej just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0