Nostalgi

Underbara värme..
Idag har jag helt seriöst trott att jag haft sommarlov.. underbar värme och bara en massa slapp... underbart :)

Imorse kollade jag på filmen ifrån invigningen av World cup -96... Jag måste säga att jag var grym. (: , haha..
Det är igentligen ganska coolt om man tänker efter.. ett fullsatt Globen, och jag menar det sändes ju i väldigt många olika länder (USA, Canada, Tyskland, Finland m.m.) så jag kan igentligen påstå att jag e tv kändis? haha.. för det första var jag ju faktist med på själva invigningen, när vi åkte runt på isen, och jag blev faktist inzoomad på jumbotronen flera gånger, och sen lämmnade jag pucken till huvuddommaren i invigningsmatchen (sverige - tyskland).. vilket innebär att jag var på isen samtidigt som Foppa & Sudden m.m... lr aa hela svenska och hela tyska laget..

Det var mina 15 minuter i rampljuset... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0