Lördag

Nu ligger jag i min kära broders säng, helt död och kollar på så ska det låta.. Idag hade vi is å sen fys.. åh jag får nog hålla med pappa om att vi tränar hela tiden.. men det e väl så det ska va ? :)

Igår hade vi middag här.. det var trevligt.. lite spontant å vilt.. haha... det e väl bara sånt man kan vänta sig av oss ? :D haha

ikväll ska jag va hemma med mina vovvsar så hoppas på att ngn kommer hit och håller mig sällskap, annars blir det lite trååkigt...



Något som inte är så kul e att två stycken har blivit mördade här i vallentuna.. dom hittades i ett industriområde, precis där Emelie bor.. lite läskigt... och att ingen vet vilka det är e inte heller så kul..
får följa det via aftonbladet oh se vad som händer.. och vilka det e.. än så har de ju inte identifierat kropparna.. :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

WOW, jag är nämnd i bloggen! =D
Btw, de döda är utlänningar, från något österländskt land.. Därför har de inte kunnat identifiera kropparna, det var förmodligen en uppgörelse. Och de har tagit i kontakt med något ställe där de kanske kan identifiera dem. Och det är förmodligen ingen vi känner.

2008-05-08 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0