Lördag

Hmm var en ganska intressant fredagskväll... vi började på Sofies fest i ekskogen för att sedan åka hem till Marcus.. och då kanske jag också ska nämna att vi var på tågperrongen i ekskogen ett bra tag eftersom att vi tog fel på tiden..  men Jag och Regina vet hur man roar sig.. så ett antal bilder senare kom tåget.. så det va mys..

Idag har jag verkligen itne gjort någonting... bara tagit det lugnt.. ganska skönt... å nu kollar jag på melodifestivalen... ganska tunt startfällt om jag får säga min åsikt.. finns några låtar som kan bli sommarplågor.. annars inte mkt..

Imorgon är det träning.. skönt att komma igång med den igen.. har ju haft ngn vecka borta eftersom att jag varit i kroatien... Så det ska bli chill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0